Veel Gestelde Vragen

Ik heb slechts een paar van de bestelde artikelen ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Neem direct contact met ons op nadat u uw pakket heeft ontvangen.

 

Hoe kan ik een onvolledige bestelling corrigeren/aanvullen?

Neem zoals hierboven beschreven contact met ons op met je bestelnummer en houd dit bij de hand. In sommige gevallen kunnen we je bestelling wijzigen voordat deze wordt verzonden. In andere gevallen moeten we misschien een nieuwe bestelling aanmaken en de oude annuleren - we zullen je adviseren wat we kunnen doen, geen paniek!

 

Wat moet ik doen als mijn artikel onjuiste of ontbrekende onderdelen bevat?

Neem contact met ons op!  Zorg ervoor dat u de volgende informatie bij de hand hebt:Uw bestelnummer en/of referentie.Foto's van het/de verkeerde artikel(en).Details over wat u hebt besteld en/of wat er precies ontbreekt.

 

Kunnen jullie hulp bieden met betrekking tot bestellingen op Ebay, Amazon?

Wat betreft bestellingen op Ebay of Amazon, vraag ik je vriendelijk om alleen contact op te nemen met de klantenservice via Ebay- of Amazon-berichten. We hebben bewust een afdeling opgezet om je verzoek snel te behandelen.

 

Bieden jullie kortingen aan?

Kortingen moeten individueel worden afgesproken met onze klantenservice. U kunt contact met ons opnemen voordat u bestelt.

 

Is het veilig om online te kopen?

Ja, SONNI24 neemt online veiligheid zeer serieus en daarom gebruiken we alleen de meest betrouwbare betalingsproviders. Kaarthoudergegevens worden nooit onversleuteld gedeeld, dus u kunt er zeker van zijn dat belangrijke informatie nooit toegankelijk is.

 

Is het belangrijk om een account aan te maken?

Dat hangt van jou af. We raden klanten aan om een klantenaccount aan te maken. Als je tijdens het afrekenen een account aanmaakt, worden 2 dingen veel gemakkelijker voor je:- Je kunt de bezorgstatus van je bestelling volgen- Je bestelling wijzigen of annuleren.

 

Hoe bestel ik bij sonni24.nl?

  • Selecteer de artikelweergave voor het gewenste product en klik op de knop "In winkelmand".
  • U wordt dan automatisch doorgestuurd naar het winkelmandje.
  • Om nog meer artikelen te selecteren, klikt u op "Verder winkelen".
  • Zodra u alle gewenste artikelen in het winkelmandje hebt geplaatst, klikt u op de knop "Naar kassa".
  • Je wordt nu automatisch doorgestuurd naar de log-in, waar je kunt inloggen als bestaande klant met je toegangsgegevens, je kunt registreren als nieuwe klant of je contactgegevens kunt invoeren als gast zonder registratie.
  • Vervolgens wordt u door de stappen 1 tot en met 4 geleid:
  • Verzendmethode selecteren:
  • Hier heb je de mogelijkheid om een ander afleveradres in te voeren. Als je geen wijzigingen aanbrengt, wordt het door jou ingevoerde klantadres automatisch opgeslagen als afleveradres. Je kunt ook kiezen tussen de opties "Verzendkosten", d.w.z. levering van de goederen, of "Zelf ophalen".
  • Betaalmethode selecteren:
  • Hier heb je de mogelijkheid om een ander factuuradres in te voeren. Als u geen wijzigingen aanbrengt, wordt het ingevoerde klantadres automatisch opgeslagen als factuuradres. Selecteer vervolgens de gewenste betaalmethode. U kunt ook de kopersbescherming van Trusted Shops selecteren. In het volgende veld hebt u nu de mogelijkheid om eventuele opmerkingen aan uw bestelling toe te voegen.
  • Bevestigen:

    Er verschijnt een overzicht van alle gegevens uit de laatste stappen, controleer of deze correct zijn. Het is mogelijk om de individuele punten opnieuw te wijzigen via "Bewerken". Als alle gegevens correct zijn, klikt u op de knop "Kopen".
  • Dat is alles:

    Je bestelling wordt nu naar ons verzonden. Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail.

Bieden jullie een installatieservice?

Helaas bieden we geen installatieservice. We raden aan om een vakman te boeken om gekochte goederen te installeren.